Zapytanie 10/2019
Kielce 05.02.2019
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje naukowo-techniczne /sekcja modelarstwa/
„Projekt wsparcia edukacyjno-opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminach Górno i Masłów”
Nr projektu RPSW.09.02.01-26-0018/18
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zapytanie ofertowe 10/2019
KODY CPV:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Zamawiający Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowawców w Kielcach, ul. Prosta 109B/2; 25-385 Kielce, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje naukowo-techniczne /sekcja modelarstwa/ w ramach realizacji projektu „Projekt wsparcia edukacyjno-opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminach Górno i Masłów” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozwijających kompetencje naukowo-techniczne z modelarstwa dla uczestników 2 grup 8 osobowych w świetlicy w Ciekotach/ w wymiarze 172 godzin dla każdej grupy/godzina zegarowa/. Zajęcia mają być przeprowadzone w okresie realizacji projektu „Projekt wsparcia edukacyjno-opiekuńczego w nowo utworzonych świetlicach środowiskowych w Gminach Górno i Masłów” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II. Wynagrodzenie obejmuje:
- Udział w pracach komisji rekrutacyjnej.
- Opracowanie i wdrożenie programów edukacyjnych.
- Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia /IPW/ dla każdego uczestnika zajęć.
- Prowadzenie dokumentacji zajęć ( dziennik zajęć, dokumentacja fotograficzna).
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy (Karta Czasu Pracy).
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, w tym informacji o stanie realizacji planu zajęć, liczby zrealizowanych godzin
Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej. Płatność wynagrodzenia za zrealizowane zajęcia na podstawie wpisów do dziennika zajęć i kart czasu pracy w rozliczeniu miesięcznym.
a) Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający łącznie następujące warunki:
- Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- Kwalifikacje – instruktor modelarstwa lotniczego i kosmicznego min. III stopnia – własnoręcznie potwierdzona kserokopia zaświadczenia instruktora.
- Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z rodzin dysfunkcyjnych /min. 50h/
- Dyspozycyjność czasowa /od poniedziałku do piątku w godzinach 14,30 – 18,30
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
b) Wymagane dokumenty:
- Oferta zgodna w treści z załącznikiem nr 1
- Podpisane CV z którego bezpośrednio wynika liczba lat pracy na stanowisku instruktora modelarstwa.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c) Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania
- Każdy Wykonawca powinien dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”) – jeżeli dotyczy.
- Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta zgodnie z aktami statutowymi wykonawcy.
- Ceny należy wyrazić w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą prowadzone w PLN.
- Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami w niniejszym zaproszeniu,
b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020
Miejsce wykonania zamówienia: Świetlice środowiskowa w Ciekotach.
Kryteria i sposób oceny ofert
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu na następujące kryteria
a) CENA – 80%
b) DOŚWIADCZENIE DYDAKTYCZNE – 20%
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów (100%=100 pkt) wyliczonych na podstawie ustalonej wagi punktowej:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1. | Cena brutto za 1 godzinę zajęć | 80% = 80 pkt |
2. | Doświadczenie dydaktyczne | 20% = 20 pkt |
- Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
LP = C + K
gdzie:
LP – łączna liczba punktów przyznanych Ofercie,
C – liczba punktów przyznanych Ofercie w oparciu o kryterium – cena
K – liczba punktów przyznanych Ofercie w oparciu o kryterium – doświadczenie dydaktyczne
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Kryterium Cena (C) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (Cor), tj:
C = Cmin. / Cor. x 80%
Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty.
UWAGA: Jeżeli w zaoferowanej cenie na podstawie złożonego Oświadczenia Zleceniobiorcy (należy wypełnić załącznik nr 2 do zaproszenia) powstanie po stronie Zamawiającego obowiązek odprowadzenia należnych składek na rzecz ZUS, to Zamawiający do złożonej oferty w celu porównania ofert doliczy należne składki obciążające Zamawiającego. Jeżeli w trakcie realizacji umowy ulegnie zmianie statusu zleceniobiorcy, która spowoduje zwiększenie składek ZUS odprowadzanych przez Zamawiającego, Umowa z wykonawcą zostanie rozwiązania w terminie 7 dni od powzięcia takiej informacji
- Za kryterium „Doświadczenie dydaktyczne” zostaną przyznane punkty wg poniższego schematu:
2 lat do 4 lat = 4 pkt
8 lat do 10 lat = 6 pkt
11 lat do 12 lat = 8 pkt
13 lat i więcej = 10 pkt
oferta badana/oferta z największą liczbą punktów za doświadczenie dydaktyczne x 20 pkt = liczba punktów w danym kryterium
6. Liczby punktów otrzymanych za kryterium cena oraz doświadczenie dydaktyczne, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
- Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i otrzyma największą ilość punktów za kryterium cena i kryterium doświadczenie łącznie.
- Ofertę należy przekazać drogą pocztową lub osobiście, na adres: Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowawców w Kielcach, ul. Prosta 109 B/2, 25-385 Kielce lub osobiście w biurze Stowarzyszenia: Kielce ul. Chęcińska 3 do dnia 15.02.2019r, do godz. 14.00
- Biuro czynne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 13,00 do 18,00
- Informacji w zakresie zamówienia udziela: Kierownik Projektu – Dariusz Szczubiał tel. 510090066
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia oferty w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu poza doświadczeniem zwianymi z latami pracy w szkole z jak też do niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium oceny ofert,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne,
- Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach określa wzór umowy stanowiący załącznik do zaproszenia.
Informacja o RODO
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Nauczycieli i Wychowawców w Kielcach, ul. Prosta 109B/2; 25-385 Kielce.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki stanowiące integralną część Zaproszenia:
- Załącznik – formularz ofertowy
- Załącznik – oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym
- Załącznik – wzór umowy
- Załącznik – Oświadczenie zleceniobiorcy
Iwona Wielgus
Przewodnicząca Stowarzyszenia